ÉDESVÍZ KIADÓ 2017

Általános szerződési feltételek

ÜZLETSZABÁLYZAT 


Megrendelésének leadásával Ön az Édesvíz Kft. vásárlója lesz. Kérjük, olvassa el az alábbi tudnivalókat:


Az eladó:

Édesvíz Kulturális Szolgáltató Kft.

Székhely: 1122 Budapest, Városmajor. u. 15.

Adóigazgatási szám: 10240991-2-43

Csomagküldő kereskedelmi nyilvántartási szám: B/041/2014

Cégjegyzékszám: 0109062160

Telefonszám: (06-1) 212-1918


A szerződés tárgya:

Az Édesvíz Kulturális Szolgáltató Kft. az Édesvíz Online Könyváruház néven üzemeltetett internetes áruházában található valamennyi árucikk. Az árucikkek tulajdonságait, jellemzőit az árucikkhez tartozó konkrét oldalon ismerheti meg.

Vételár, fizetési feltételek:

Az árucikkek mellett feltüntetett ár az adott árucikkek vételára. A vételár tartalmazza az általános forgalmi adót is (5 és 27%).

Könyvek: 5% ÁFA tartalmúak

Kártyák, naptárak és határidőnaplók: 27% ÁFA tartalmúak


Webáruházunkban feltüntetett áraink:

  • Normál ár (áthúzva): a termék bruttó fogyasztói ára (a terméken is szerepel)

  • Kedvezményes ár: az aktuális akciónak megfelelő vételi bruttó ár. (Legkevesebb 20%-os kiadói kedvezmény vonatkozik minden kiadványunkra, de az időszaki akciók kedvezményei 25%-75% között változnak.)

  • Kuponos akciók: meghatározott időintervallumon belül felhasználható kuponkódok érvényesíthetőek a webáruházas megrendelés folyamatában. A kuponkódok, a kedvezmény mértéke és az érvényesítés időtartamának információja különböző módon juthat el olvasóinkhoz (pl. Édesvíz hírlevél, Édesvíz facebook poszt, nyomtatott média, stb) A kupon kedvezménye a normál árból érvényesíthető, más akcióval nem vonható össze.

A kuponkedvezmény a könyvesbolti vásárláskor is érvényesíthető, szóban kell jelezni a kasszánál.

Akcióink időtartamáról weboldalunkon illetve elérhetőségeinken és hírleveleinkből tájékozódhatnak olvasóink. 

Kedvezményes áraink a https://edesviz.hu címen elérhető webáruházunkban, és a Ráday u. 14. alatt található könyvesboltunkban érvényesek. Kizárólag Magyarország területére szállítunk. A vételár kiegyenlítése a vásárló által választott formában történhet:

  • Készpénzben a GLS futárnak, a GLS csomagponton, a Pick-Pack Ponton vagy a könyvesboltban.

  • Bankkártyás fizetéssel a megrendelés leadásakor.

  • Bankkártyás fizetéssel a legtöbb GLS csomagponton és a legtöbb Pick-Pack Ponton.

  • PAYPAL fizetéssel a megrendelés leadásakor.


KÜLFÖLDI LÁTOGATÓINK FIGYELMÉBE!

Ezúton is felhívjuk határon túli látogatóink figyelmét, hogy külföldre sajnos nem tudunk szállítani a kiemelten magas szállítási költségek miatt. Kérjük, külföldről NE rendeljenek, mert nem áll módunkban visszaküldeni a kiadó számlájára átutalt összeget, ha e szerződésben meghatározott területen (Magyarország) kívülre rendel.
Köszönjük megértésüket.




Adatvédelem:

Az Édesvíz Kulturális Szolgáltató Kft a birtokába jutott adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag a rendelések teljesítéséhez használja fel, semmilyen formában nem adja azt tovább.


ADATVÉDELMI ÉS ADATKEZELÉSI SZABÁLYZAT


Az Édesvíz Online Könyváruház tiszteletben tartja és megóvja az Ön személyes adatait. Honlapunk biztonságot nyújt mindenkinek, aki meglátogatja akár tájékozódás, akár szórakozás, akár vásárlás céljából. Az Ön által megadott adatokat bizalmasan kezeljük, harmadik félnek nem adjuk át, és azokat csak saját céljainkra használjuk fel.


Milyen információkat gyűjtünk össze az Édesvíz Online Könyváruházban és hogyan használjuk azokat?

1. Amikor meglátogatja a www.edesviz.hu-t, akkor mi olyan általános információkat gyűjtünk, amelyek nem azonosítják Önt személyesen. Ezek például olyan információk, hogy melyik oldalak kerültek meglátogatásra vagy milyen termékeket vásároltak meg a látogatók. Ezeket az információkat elemezzük, annak érdekében, hogy a honlapot a lehető legtökéletesebbre fejlesszük a látogatóink igényei és vásárlói szokásai alapján.



2. A honlapunkon cookie-kat, magyar nevén sütiket használunk az Ön kényelmes kiszolgálása érdekében. Ezzel érjük el, hogy a honlap emlékszik az Ön bejelentkezésére, amíg Ön az Édesvíz Online Könyváruház oldalain jár. A visszaélések elkerülése végett minden olyan helyen, ahol ez szükséges, jelszavas megerősítést kérünk, elkerülve ezáltal, hogy számítógépén más vásárolhasson az Ön nevében. Az áruház megfelelő működése érdekében böngészőjében engedélyeznie kell a cookie-k használatát!



3. A regisztrációnál ahhoz, hogy a számlát kiállíthassuk Önnek, és hogy a csomagot a megfelelő címre eljuttathassuk, az alábbi információkat szükséges megadnia:



  • Vezeték és keresztnév

  • Cégnév (opcionális)

  • Szállítási cím (irányítószám, város, utca, házszám, emelet, ajtó, kapucsengő száma, ha van)

  • Számlázási cím (amennyiben eltér a szállítási címtől, rendelés leadása után nem módosítható)

  • E-mail cím

  • Telefonszám

Ezeket az információkat webáruházunk tárolja, így a következő bejelentkezéskor ezeket már nem kell megadnia. Ezeket az adatokat az alábbiakra használjuk:

I. Teljesítjük megrendelését
II. A rendeléssel kapcsolatos információkkal ellátjuk Önt e-mail-ben, ennek sikertelensége esetén telefonon.
III. E-mail-ben tájékoztatjuk aktuális ajánlatainkról, amíg ezen szolgáltatásunk törlését nem kéri.


Hirdetési adatkezelés

  • Az Édesvíz Kiadó hirdetéseit külső szolgáltatók (közöttük a Google) internetes webhelyeken jelenítik meg.


  • A külső szolgáltatók (közöttük a Google) cookie-k segítségével tárolják, ha a felhasználó korábban már látogatást tett a hirdető webhelyén, és ez alapján jelenítik meg a hirdetést a felhasználónak.

  • A felhasználók a Google hirdetések kikapcsolására szolgáló oldalon tilthatják le a Google cookie-jait.

  • A Google hirdetések adatvédelmi irányelveiről a Hirdetések és adatvédelem – GYIK oldalon olvasható részletes tájékoztatás.


Amennyiben az adatvédelemmel kapcsolatban bármilyen további kérdése van, vagy ha a megadott adatain szeretne változtatni, akkor kérjük, hogy keresse fel ügyfélszolgálatunkat a webaruhaz@edesviz.hu e-mail címen vagy a (06-1) 320-3642-es telefonszámon, munkanapokon 9-16 óra között.


Adatkezelési nyilvántartási szám

A Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) 68. § (6) bekezdése alapján az az Édesvíz Kulturális Szolgáltató Kft. marketing hírlevél küldésre vonatkozó adatkezelését nyilvántartásba vette a NAIH-74526/2014. nyilvántartási számon.

Az Édesvíz Kiadó honlapján indított hírlevél feliratkozás egyúttal az adatvédelmi és adatkezelési szabályzat elfogadását is jelenti.

A hírlevél feliratkozásnál és a vásárlásnál megadott adatokat az Adatkezelési Szabályzatban foglaltak szerint bizalmasan kezeljük és harmadik félnek nem adjuk át.

Ön írásban bármikor kérheti e-mail címének törlését a hírlevélre feliratkozók csoportjából a marketing@edesviz.hu címre küldött levelében vagy a hírlevél alján olvasható „leiratkozom” linken.


MEGRENDELÉS LÉPÉSEI

1. Tegye a megvásárolni kívánt terméket / termékeket a kosarába.

2. Amennyiben szeretné véglegesíteni vagy szerkeszteni megrendelését azt a kosár ikonra kattintva teheti meg. A „Kosár” oldalon, tudja változtatni az egyes tételek mennyiségét a plusz, illetve mínusz jelzésű gomb használatával. A törölni kívánt terméket a kuka ikon Eltávolítás-ra kattintva tudja rendeléséből törölni.

3. Amennyiben rendelkezik kedvezményre jogosító kupon kóddal, úgy ezt is ezen az oldalon tudja érvényesíteni.

4. A folytatás gomb megnyomása után a következő oldalon már regisztrált felhasználók esetében rendszerünk automatikusan felkínálja az előző rendelés során rögzített paramétereket és adatokat. Természetesen van lehetősége változtatni minden adatán a „ceruza” ikonra a keret jobb felső sarkában kattintva.

5. Az új vásárlók/ vendégvásárlók esetében ezen az oldalon szükséges a megrendeléshez szükséges adatok felvitele. A házhozszállításhoz szükséges adatokat töltse ki. Ha a számlázási adatok eltérnek a szállítási adatoktól, azt a következő oldalon tudja módosítani.  A számlázási cím a rendelés leadása után nem módosítható!

6. Válassza ki a szállítási módot.

7. A „Fizessen most” gombra kattintva véglegesítheti rendelését.

Megrendeléséről rendszerünk 48 órán belül automatikus visszaigazolást küld. Amennyiben a visszaigazolás nem érkezik meg, Ön mentesül az ajánlati kötöttség alól.


SZÁLLÍTÁSI MÓDOK ÉS FELTÉTELEK:

A megrendelő a szállítási szolgáltatást a szállító cégtől veszi igénybe. Amint átadásra került az Édesvíz webáruháztól megrendelt csomag a szállítást végző céghez, a csomagátvétellel kapcsolatos esetleges egyeztetést az adott céggel szükséges lefolytatni.

Jelenleg kizárólag magyarországi címre tudunk csomagot küldeni!


GLS  FUTÁRSZOLGÁLATTAL

A webáruházban kiszállítással megrendelt könyveket a GLS Hungary Kft. csomagküldő szolgálat végzi kizárólag magyarországi címre!

Szállítási határidő 1-2 munkanap (hétvégén nincs kiszállítás).

A feladott csomagokat a felvételt követő munkanapon reggel 8 és délután 17 óra között kézbesítik. (Munkanapokon 12:00-ig beérkező megrendeléseket következő munkanapon, 12:00 után beérkező megrendeléseket pedig második munkanapon kézbesítik.)

  • Hétfő 12:00-ig leadott megrendelés – keddi kiszállítás

  • Hétfő 12:00 után leadott megrendelés – szerdai kiszállítás

  • Kedd 12:00-ig leadott megrendelés – szerdai kiszállítás

  • Kedd 12:00 után leadott megrendelés – csütörtöki kiszállítás

  • Szerda 12:00-ig leadott megrendelés – csütörtöki kiszállítás

  • Szerda 12:00 után leadott megrendelés – pénteki kiszállítás

  • Csütörtök 12:00-ig leadott megrendelés – pénteki kiszállítás

  • Csütörtök 12:00 után leadott megrendelés – hétfői kiszállítás

  • Péntek 12:00-ig leadott megrendelés – hétfői kiszállítás

  • Péntek 12:00 után leadott megrendelés – keddi kiszállítás

  • Szombat és Vasárnap leadott megrendelések – keddi kiszállítás

A fentiektől eltérő kiszállítást weboldalunkon a szállítási és fizetési feltételekben feltüntetjük (pl ünnepek, munkaszüneti napok)

Miután a csomag elkészül, és átadásra kerül a GLS futárszolgálatnak, e-mailben értesítést küldünk a megrendelőnek a csomag várható kiszállítási napjáról. (Sms értesítés és előzetes telefonhívás szolgáltatásunk jelenleg nincs!) Az e-mail tartalmazza a GLS elérhetőségeit, és a rendeléshez tartozó csomagszámot, melyre kattintva átirányítjuk a GLS csomagkövetési oldalára.

A kiszállítás napján reggel 8 órától a megrendelő a GLS futárszolgálat ügyfélszolgálatán telefonon érdeklődhet a kiszállítás pontos időpontjáról, vagy a GLS weboldalán a csomagszám kereső segítségével (Track & Trace). Itt láthat egy 2-4 órás időintervallumot, amikor a futár valószínűleg a címre érkezik. Amennyiben ez az időpont nem felel meg a csomag átvételére, a GLS futárszolgálattal szükséges felvenni a kapcsolatot, és egyeztetni velük új szállítási időpontot vagy napot. 

Felhívjuk kedves megrendelőink figyelmét, hogy olyan szállítási címet szükséges megadniuk, ahol a kézbesítő megtalálja Önöket munkanapokon 8-17 óra között.  Kiszállítási időintervallum (pl délelőtti vagy délutáni szállítás) megadását nem tudjuk rögzíteni, jelenleg nincs ilyen szolgáltatásunk.

A GLS kézbesítők nem rendelkeznek céges telefonnal, ezért nem tudjuk garantálni, hogy telefonálnak a kiszállítás előtt.

Ha a címzett nem tartózkodik a címen, a kiszállító értesítést hagy. Az értesítőn szereplő telefonszámot a Címzettnek kell felhívnia, ez idő alatt a futárszolgálat a depóban tárolja a küldeményt. 

Az első kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén a második kiszállítási kísérlet az alapszolgáltatás része. Amennyiben az első kiszállítási kísérlet oka hibás címzés, vagy a Megbízó által korrigálható egyéb körülmény, a GLS Hungary a Megbízót korrekcióra szólítja fel. Az első kézbesítési kísérlet átvétel megtagadás miatti meghiúsulása, a második kiszállítási kísérlet eredménytelensége, vagy a korrekciós eljárás sikertelensége esetén a csomag a Megbízóhoz visszaszállításra kerül. Amennyiben a címzett a csomag átvételét megtagadja, akkor a második kézbesítési kísérletre nem kerül sor, a csomag a Megbízóhoz automatikusan visszaszállításra kerül.

Ha a csomag nem kézbesíthető, akkor azt a GLS Hungary maximum 5 munkanapig tárolja (kivétel a címzett jelzett szabadsága esetén, ekkor maximum 10 munkanapig), ennek lejárta után a csomagokat – külön jelzés nélkül - visszaszállítja a Megbízóhoz.

Átvétel megtagadása, vagy a Megbízó korrekciós eljárás során adott utasítása alapján a GLS Hungary nem végez második kézbesítési kísérletet, a csomagot visszaszállítja a Megbízónak.

Szállítási cím utólagos módosításakor előfordulhat, hogy a GLS címleosztása miatt depóváltásra van szükség, ami +1 munkanappal megnövelheti a kiszállítás időtartamát.

A csomagok várakoztatására nincs lehetőség, tehát 1-2 munkanapon belül kiszállításra kerülnek a megrendelések.

Felhívjuk tisztelt megrendelőink figyelmét, hogy a számlázási adatok utólag nem módosíthatóak! A "számlázási cím" mező kitöltésekor magyarországi címet (irányítószámot) fogad el rendszerünk. (Amennyiben külföldi címre kéri a számlázást, a megrendelés leadása előtt vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal a webaruhaz@edesviz.hu e-mail címen vagy a (06-1) 320-3642-es telefonszámon, munkanapokon 9-16 óra között.

Csomagküldési költség

Magánszemély részére:

  • 9.999.- Ft vásárlási értékig: bruttó 990 Ft

  • 10.000.- Ft vásárlási értéktől: ingyenes a kiszállítás!

Viszonteladó részére:

  • 29.999.- Ft vásárlási értékig: bruttó 1690 Ft

  • 30.000.- Ft vásárlási értéktől: ingyenes a kiszállítás! 


CSOMAGÁTVÉTEL  GLS  CSOMAGPONTON

300 településen több mint 650 GLS CsomagPont várja Önt!

Térképes kereső segítségével megnézheti, hol van az Önhöz legközelebbi GLS CsomagPont.

A szolgáltatás megrendelésével a Feladó telephelyén (Édesvíz webáruház raktárában) felvett csomagokat a kiválasztott GLS CsomagPontba szállítjuk ki, ahol a megrendelők az értesítést követő 24 órán belül (MUNKANAPON) átvehetik a csomagot. A küldemény átvételére 5 munkanap áll rendelkezésre, érvényes személyi okmány bemutatásával. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak (erről az adott CsomagPonton tájékozódhat a térképes kereső segítségével). A harmadik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld a GLS, ha a csomag még a GLS CsomagPontban van.

Az át nem vett csomagot a GLS visszaszállítja az Édesvíz webáruház raktárába, és a megrendelés törlésre kerül. Amennyiben online bankkártyával kifizette a törölt megrendelést, kérjük vegye fel a kapcsolatot munkatársainkkal a webaruhaz@edesviz.hu e-mail címen vagy a (06-1) 320-3642-es telefonszámon, munkanapokon 9-16 óra között.

Csomagküldési költség

Magánszemély részére:

  • 9.999.- Ft vásárlási értékig: bruttó 990 Ft

  • 10.000.- Ft vásárlási értéktől: ingyenes a kiszállítás!

Viszonteladó részére:

  • 29.999.- Ft vásárlási értékig: bruttó 1690 Ft

  • 30.000.- Ft vásárlási értéktől: ingyenes a kiszállítás! 


CSOMAGÁTVÉTEL  PICK PACK PONTON

Pick Pack Pontokon is biztosítjuk a küldemények Vásárlók általi átvételének lehetőségét a Pick Pack Pontra érkezéstől számított 7+7 naptári napig. A vásárlók e-mailben kapnak automatikus tájékoztatást a csomag Pick Pack Pontra történő megérkezéséről. A 7 naptári nap időtartamú csomagátvételi idő elteltével, a webáruház vagy a vásárló kérésére kérhető a csomag árushelyen őrzésének meghosszabbítása 7 nappal – de automatikusan a fenti időponttól nem történik meg hosszabbítás.

A csomagok feladásától számítva Budapesten 1-3 munkanapon belül, nem budapesti szállítás esetén 2-4 munkanapon belül veheti át a vásárló a csomagot az általa kiválasztott Pick Pack Ponton.

Küldemény átadása annak a személynek történik, aki a küldemény kiszállításától számított 5(+5) munkanapon belül megjelenik és magát a küldemény átvételére jogosultként igazolja. A Vásárló, vagy képviselője a küldemény átvételét aláírásával igazolja az átadás-átvételi elismervényen.

A csomag átvétele előtt be kell mutatni a személyazonosságot igazoló hatósági igazolványt (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél) – ennek sorszáma az átadási bizonylaton rögzítésre kerül.

Az átadási bizonylat tárolása, valamint a meghatalmazás őrzése a vonatkozó szabályoknak megfelelően történik meg.

A határidőre át nem vett küldemény a Pick Pack Pontról az Édesvíz webáruház raktárába visszaszállításra kerül.

Csomagküldési költség

Magánszemély részére:

  • 9.999.- Ft vásárlási értékig: bruttó 990 Ft

  • 10.000.- Ft vásárlási értéktől: ingyenes a kiszállítás!

Viszonteladó részére:

  • 29.999.- Ft vásárlási értékig: bruttó 1690 Ft

  • 30.000.- Ft vásárlási értéktől: ingyenes a kiszállítás! 


CSOMAGÁTVÉTEL SZEMÉLYESEN AZ ÉDESVÍZ KÖNYVESBOLTBAN

(Budapest, Ráday u. 14;  k-szo 10-18h)


A megrendelés leadása során kiválasztható a könyvesbolti személyes átvétel. 

Ez esetben:

  • online előre fizetéssel (bankkártya vagy PayPal),

  • illetve kizárólag készpénzes utánvéttel fizethető a megrendelés. Helyszínen bankkártyával nem fizethető!

A sikeres megrendelésről azonnal küldünk egy visszaigazoló e-mailt, mely tartalmazza a megrendelésszámot, mellyel azonosítjuk megrendelését a könyvesbolti átvétel során. Amennyiben ez az e-mail nem érkezik meg, kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal, illetve nézze meg spam (levélszemét) mappáját is.

A megrendelés leadását követő hétköznaptól (könyvesbolti nyitva tartás szerint) átvehetőek (szombaton és hétfőn NEM vehetőek át) a rendelt kiadványok a könyvesboltban 10-18 óra között. Tehát a pénteken 12 óra után leadott rendelés a következő keddi naptól vehető át. A pénteken 12 óra előtt leadott rendelések átvehetőek szombaton.

Felhívjuk kedves Olvasóink figyelmét, hogy a könyvesboltunkban megrendelés leadása nélkül is ugyanazokkal a kedvezményekkel vásárolhatnak, mint a webáruházunkban!

Amennyiben a boltban esetleges készlethiány van a rendelt kiadványból, értesítjük a megrendelőt és néhány munkanapon belül beszerezzük a hiányzó terméket, majd egyeztetjük az átvétel napját. 

Amennyiben a megrendelés több kiadványt tartalmaz, kizárólag egyben vehető át a könyvesboltban, készlethiány esetén is! A megrendelés során automatikusan elkészült számla több részletben nem fizethető!

A megrendelés leadásakor elkészült számlát utólag módosítani nem lehetséges! 

A könyvesboltban a megrendelések átvételére a feladást követő 7 munkanap (könyvesbolti nyitva tartás szerint) áll rendelkezésre. Az ez idő alatt át nem vett megrendelések törlésre kerülnek.


FIZETÉSI FELTÉTELEK

Az Édesvíz webáruház jelen pillanatban készpénzes utánvéttel, bankkártyás és PayPal fizetéssel tudja vásárlóit kiszolgálni. 


Fizetés bankkártyával:

A megrendelt termék(ek) árát, továbbá  a kiszállítás díját a megrendelő előre, a megrendeléskor fizeti ki bankkártyával. Aláírással igazolandó a csomag átvétele a futárnál. Az átvevő pontokon a személyazonosság igazolásával vehető át a csomag.

A kiválasztott áruk megrendelése után Önt a K&H Bank weblapjára irányítjuk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a K&H Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát és háromjegyű biztonsági kódját megadják. A K&H Bank a VISA, VISA Electron, V-Pay, MasterCard, Maestro és JCB típusú kártyákat fogadja el.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz. 

A K&H Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni, elmenteni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a K&H Bank hibaüzenetben közli a hiba okát. 


PayPal fizetés:

Webáruházunk a PayPal szerződéses partnere, így Önnek lehetősége van  bizalmas hitelkártya- vagy számlaadatok megadása nélkül kifizetni rendelését. Amennyiben a PayPal rendszerén keresztül szeretne fizetni, a fizetés utolsó fázisában átléptetjük a PayPal oldalára, ahol két lehetősége van:

Ha már rendelkezik PayPal fiókkal, csak be kell lépnie PayPal felhasználói nevével (ez az e-mail címe) és jelszavával, majd a fizetés részleteinek áttekintése után jóvá kell hagynia azt.

Ha nem rendelkezik PayPal fiókkal, akkor ugyanezen az oldalon VISA, MasterCard, Maestro, American Express kártyájával, mint PayPal vendég, ugyanúgy fizethet, a fentiek szerint.


Fizetés készpénzben a futárnak:

A megrendelt termék(ek) árát, valamint a kiszállítás díját a megrendelő a csomag átvételekor a futárnak fizeti. A csomag átvételét aláírással szükséges igazolni a kézbesítőnél!

 

Fizetés készpénzben a könyvesboltban:

A megrendelés átvételekor a webáruházas megrendelésszám (rendelés visszaigazoló e-mailben vagy a webáruházas fiókban a rendeléseknél található) alapján azonosítjuk rendelését és az elkészült számlát. A számla végösszege a kasszánál fizetendő.


RENDELÉS LEMONDÁSA, ELÁLLÁS JOGA

A vásárló indoklás nélkül elállhat a vásárlástól az átvételtől számított 14 munkanapon belül.

Elállási szándék postai úton (tértivevényes levélben) vagy e-mailben (webaruhaz@edesviz.hu) is jelezhető, a megrendelés szám és név megadásával.

Az elállási szándék bejelentése és a webáruház visszajelzése után a terméket saját költségén küldje vissza címünkre (Édesvíz Kiadó - 1122 Budapest, Városmajor u. 15.), és a megérkezésétől számított 14 napon belül visszatérítjük (a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon) a visszaküldött termék(ek) vételárát.

Visszautaláshoz a bankszámlaszámot, számlavezető bank nevét, számlatulajdonos nevét a levélben vagy e-mailben szükséges pontosan megadni!

A készpénzben történő visszafizetés előre egyeztetett időpontban az Édesvíz Kiadó címén személyesen lehetséges. A megrendelőtől eltérő személynek kizárólag írásos meghatalmazás esetén lehetséges.

Szállítási költség (szolgáltatás) visszatérítésére nincs lehetőség.

Elállás esetén a vevőt csak a visszaküldés költsége terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagok átvételére nincs lehetőségünk.


GARANCIA, JÓTÁLLÁS

Az eladó (Édesvíz Kulturális Szolgáltató Kft) követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából (a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés, pl megtört gerinc, sérült borító vagy lapok) fakadó károk megtérítését.

Ha a megrendelt árucikk nyomdahibás, esetleg a szállítás során megsérült, akkor azt cégünk díjmentesen kicseréli.


PANASZKEZELÉS

A Megrendelők részéről érkező esetleges panaszok ügyintézésére írásban elektronikus úton vagy postai levél útján van lehetőség, illetve telefonon az alábbi elérhetőségeken:


Édesvíz Kulturális Szolgáltató Kft.

Székhely: 1122 Budapest, Városmajor. u. 15.

E-mail cím: webaruhaz@edesviz.hu

Telefonszám: (+36-1) 320-3642


Az Édesvíz Kiadó a hozzá beérkezett panaszt lehetőség szerint a leggyorsabban megvizsgálja, és 30 napon belül megválaszolja. A fogyasztóvédelmi törvény értelmében tájékoztatja a fogyasztót a panaszkezelés menetéről.

A panaszt elutasító álláspontját megindokolja. A megrendelő részére küldött válasz másolati példányát 3 évig megőrzi. 


Budapest, 2017. július 12.